Váš plán prodeje bez RK ... 3. Profesionální prezentace vaší nemovitosti
13.03.2015 12:41
Po té, co jste se podívali na konec a co jste si promysleli cenovou strategii, je na řadě příprava profesionální prezentace. Co tím myslím? Nikoli nutně profesionální co do krásy či designu, ale profesionální co do účinnosti. Naplánujte si, že oslovíte větší část realitního trhu než jsou schopny velké realitky. Jak?
Takto: Promyslete si kvalitní webový obsah. Naplánujte svému obsahu návštěvnost. Připravte si nástroje na sledování reakce trhu... Já vím, takhle ne. Obecné a odborně znějící. Trochu to tedy odlehčeme. Představte si, že jsem vážný potencionální zájemce o vaši nemovitost, ale ještě o tom nevím.
Otráveně brouzdám internetem a rozlikávám jednu nabídku za druhou. Všude podobné fotky, popisy psané přes kopírák. Šeď a šeď. Překlikávám na svůj facebook, že si na tu bídu postěžuju přátelům, když v tom v pravém sloupečku zahlédnu "Rodinný dům přímo od majitele" s místní lokací. A ta mě samozřejmě zajímá.
Kliknu na to a nestačím se divit. Jsem na webové stránce věnované pouze této jedné nemovitosti. Úvodní krátké video mi stručně představuje, kde se dům nachází, na jak velkém pozemku a jakou má dispozici. Vše sedí na mé potřeby a tak mě zajímají detaily. Kliknu na fotogalerii a aniž bych si uvědomoval proč, jsem zaujat fotografiemi. Jsou něčím jiné než ty, které obvykle proklikávám. To stejné i popisy. Někdo si na nich dal záležet, přemýšlel, co se potřebuji dozvědět. Začíná mě to vážně zajímat. A pozor, ještě jsou tu nějaká videa. Ale tady je dokonce videoprohlídka interiéru od vstupu do domu až do poslední místnosti. Vážně to vypadá, že by to mohlo být ono! Počkat, ještě kolik to stojí. Aha tady nahoře v liště ... klikám na Cenová informace. Cože? Cenu majitel sděluje jen v přímém kontaktu, mám zavolat. Je tu číslo. O co mu jde? Chvilku váhám, ale pak beru telefon do ruky.
Tady příběh přerušíme a budeme v něm pokračovat příště. Teď se podávejme, co se vám povedlo. Byl to totiž na tom facebooku váš inzerát.
Oslovili jste mě cíleně tam, kde se denně pohybuji - na sociální síti. Inzerát se zobrazil mně a ještě tisícům dalších lidí, ale pouze z nám společné lokality. Ze statistik totiž vyplývá, že více než sedmdesát procent kupujících se rekrutuje z místa nemovitosti a jeho blízkého okolí. A pak jste udělali dvě v této době téměř zázračné věci. V první řadě jste mě zaujali a udrželi mou dlouhodobější pozornost .Zdůraznili jste, že nabídka je přímo od majitele - první překvapení-, pak jste mě zásobili dostatečným množtví kvalitních obrazových materiálů - promyšlených fotografií a videí opatřených komentářem - druhé překvapení - a taky jste mi dali přečíst jiný (lidský) popis, než jsem byl zvyklý z realitních serverů - třetí překvapení. I ta nestandardní věc s cenou nakonec vzbudila ještě víc mou zvědavost, zavolal jsem, zjistil cenu a domluvil prohlídku.
A přesně o tom to je. Dovést vážného zájemce na prohlídku.
Příště se podíváme na to, jak se na prohlídku se mnou (vážným zájemcem) připravit.
Nechce se vám číst? Zde je audio verze:
BLOG
-
20.04.2015 08:13
Realitní příběhy s nedobrými konci ... Skryté technické vady
Navazuji na páteční úvod k dvoudílnému článku o realitních příbězích s nešťastnými konci. Pokud...
-
17.04.2015 13:22
Realitní příběhy s nedobrými konci. Jak se jim jako prodávající můžete vyhnout?
Internet je plný realitních příběhů, jejichž začátek je téměř vždy ideální, zápletka šokující a...
-
15.04.2015 16:50
Případová studie jednoho vydařeného prodeje bez RK
Přesněji řečeno případová studie propagační kampaně, která prodeji předcházela. Už vícekrát jsem tu...